کتاب های Jeanne Liedtka در مورد نوآوری و تفکر طراحی


این کتاب های برتر Jeanne Liedtka منبع عالی اطلاعات در مورد نوآوری و تفکر طراحی هستند.

کتاب‌های تفکر طراحی همچنان یک موضوع محبوب در وبلاگ ما هستند، زیرا بسیاری آنها را راهی مفید برای یادگیری در مورد نوآوری و نحوه بکارگیری این تکنیک‌ها در چالش‌های سازمانی یا شخصی می‌دانند. ما معتقدیم که این ادبیات می تواند به شما در کشف شیوه ها و ابزارهای جدیدی کمک کند که ممکن است تلاش های شما را برای نوآوری یا تفکر در مورد چیزی به روشی جدید افزایش دهد. پروفسور Jeanne Liedtka نویسنده آمریکایی و استاد مدیریت بازرگانی در دانشکده Darden در دانشگاه ویرجینیا است که طیف وسیعی از کتاب‌های مربوط به تفکر طراحی و نوآوری را نوشته است که به نظر ما ارزشمند است. امروز، منتخب فعلی کتاب‌های نوآوری او را با اطلاعاتی درباره نحوه خرید آنها برجسته می‌کنیم.

طراحی برای رشد: کیت ابزار تفکر طراحی برای مدیران

این جعبه ابزار تفکر طراحی دارای ابزارها و تکنیک های مفید بسیاری برای به کارگیری تفکر طراحی در برنامه های کاربردی تجاری است. این راهنما که با همکاری تیم اوگیلوی نوشته شده است، ارتباط بین طراحی و رشد را بررسی می کند و به مدیران می آموزد که چگونه از پتانسیل طراحی استفاده کنند.

کتاب طراحی برای رشد: راهنمای پروژه گام به گام

این راهنمای پروژه یک کتاب کار مستقل با چارچوب گام به گام برای اعمال فرآیند طراحی برای رشد در یک پروژه خاص است. خوانندگان یاد خواهند گرفت که یک فرصت را شناسایی کنند، یک طرح مختصر را پیش نویس کنند، تحقیق کنند، طوفان فکری کنند، مفاهیم را توسعه دهند، نمونه های اولیه بسازند و راه اندازی های آموزشی را اجرا کنند.

تجربه طراحی: سفر مبتکر

«با طراحی عمیق بروید» در این راهنمای پیشرفته‌تر توسط لیدکا، همراه با کارن هولد و جسیکا الدریج. با تکیه بر دهه‌ها تحقیق، نویسندگان نشان می‌دهند که چگونه می‌توان تجربیات عمیقی را در هر مرحله از سفر تفکر طراحی و تغییرات ذهنی مورد نیاز برای دستیابی به ایجاد کرد.

تفکر طراحی برای خیر بزرگتر: نوآوری در بخش اجتماعی

سازمان‌های بخش اجتماعی می‌توانند بیاموزند که چگونه و چرا از ابزارهای جدید برای قالب‌بندی مجدد مشکلات، ایده‌پردازی راه‌حل‌ها و تکرار برای پاسخ‌های بهتر استفاده کنند. نمونه های دنیای واقعی راه را برای یک نقشه راه عملی برای پیاده سازی این ابزارها هموار می کند.

حل مسائل با تفکر طراحی: ده داستان از آنچه کار می کند

اگر می‌خواهید نمونه‌هایی در دنیای واقعی از مدیرانی که از تفکر طراحی برای حل مشکلات استفاده می‌کنند، استفاده کنید، این کتاب برای شما مناسب است. از برندهای معتبری مانند تویوتا و همچنین استارت آپ های کارآفرینی و سازمان های دولتی و بخش اجتماعی بشنوید. این توصیه برای شماست، مهم نیست در کجای سفر خود هستید.

فیزیک رشد کسب و کار: ذهنیت ها، سیستم و فرآیندها

بیاموزید که چگونه در محیط کسب و کار امروزی رشد ایجاد کنید. فرمول سه مرحله ای این کتاب به راحتی قابل درک است و ثابت شده است که رهبران را در ایجاد طرز فکر صحیح، ساختن یک سیستم رشد، و قرار دادن فرآیندهایی که فرصت ها را شناسایی می کند و آزمایش ها را راه اندازی می کند، راهنمایی می کند.

ارزیابی نوآوری

لیدکا و تیم همکارانش همچنین ارزیابی تفکر طراحی دارند که بر اساس سال‌ها تحقیق و تحلیل ارائه شده در نقش و کتاب‌های او است. ارزیابی می تواند به شما کمک کند تا بفهمید از نظر شایستگی تفکر طراحی در کجا هستید. این گزارش نقاط قوت فعلی، نقاط کوری که شما را عقب نگه می دارند و تغییرات رفتاری که ممکن است برای نوآوری لازم باشد را شناسایی می کند. همچنین یک برنامه توسعه شخصی ارائه می دهد که می توانید از آن برای شروع تلاش های نوآوری خود استفاده کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *