مدل کار از راه دور خود را با کار هیبریدی ارتقا دهید


کار از راه دور

کار از راه دور ثابت کرده است که در زمان نیاز یک نجات واقعی زندگی است، زیرا سایر اشکال/مدل های کسب و کار کوتاهی کرده و پاسخی ناکافی به این بیماری همه گیر هستند. اکنون، همانطور که به سرعت به جلو می رویم و اوضاع شروع به حل شدن می کند، متوجه می شویم که این مدل کسب و کار اینجا باقی مانده است، فقط به شکلی متفاوت، به عنوان ترکیبی ، که برای تناسب بهتر با نیازهای وضعیت فعلی تنظیم شده است.

محلول هیبریدی

جایی بین ساعات کار از راه دور و ساعات کاری در دفتر، کار ترکیبی به عنوان پاسخی که بسیاری به دنبال آن بودند ظاهر شد. همه چیز هرگز به همان شکلی که مطمئن است نخواهد بود. آمارها اعداد مختلفی را از صنعت به صنعت نشان می‌دهند، اما یک چیز مسلم است – بسیاری از مردم به کار از راه دور علاقه‌مند شده‌اند . راه کارآمدتری برای ایجاد تعادل بین زندگی حرفه ای و شخصی به ما نشان داده است. بهره وری بیشتر در محل کار و در عین حال داشتن یک زندگی کامل تر در خانه.

یک راه حل برای راضی نگه داشتن همه؟

البته، برخی ساعات کاری در دفتر را ترجیح می دهند، ساختار، افراد و هر چیزی که با آن همراه است را ترجیح می دهند. سپس آن دسته از مشاغلی هستند که به سادگی نمی توانند به کار از راه دور تغییر کنند. اکنون که مردم تا حدی هر دو متضاد را امتحان کرده‌اند، یکی کار از راه دور و دیگری کار در دفتر، آن‌ها میل دارند که مدل‌های کسب‌وکار را تغییر دهند و به آنها پاسخ دهند تا نیازهایشان را بهتر برآورده کنند. و دقیقاً به همین دلیل است که کار ترکیبی می تواند پاسخی برای آشتی دادن این طرف های متضاد باشد. این مهم نیست که چه کسی درست می گوید یا اشتباه، فقط سعی کنید راه حلی منحصر به فرد و در عین حال چند منظوره پیدا کنید.

اساساً به شما بستگی دارد

از آنجایی که همه گیری هنوز ادامه دارد، کار هیبریدی باید انعطاف پذیر باشد. بسته به کسب و کار و خواسته های کارمندان خود، چند گزینه برای سازماندهی مجدد فضا و زمان خود دارید. همه این‌ها برای همه جدید است، اما ما به جستجوی راه‌های نوآورانه برای بهبودی و یافتن راه‌حل‌های نوآورانه برای مبارزه و تحمل ادامه می‌دهیم. تقسیم اعضای تیم خود به گروه های مختلف و سپس برنامه ریزی ساعات اداری یا روزهای مختلف برای هر گروه یک راه است. می‌توان زمان خاصی را برای اعضای تیم خاص صرفه‌جویی کرد تا وارد شوند و کار خود را انجام دهند، یا همیشه می‌توانید همکاری بین تیم‌های مختلف پروژه را که به دلیل شرایط با هم کار نکرده‌اند، برنامه‌ریزی کنید. این به شما بستگی دارد. به هر کسی که می‌خواهد از خانه یا خارج از خانه کار کند، اجازه می‌دهد بتواند، اما در عین حال، روزهای مشخصی را در دفتر کار برنامه‌ریزی کند.

امنیت سایبری و امنیت کلی

یکی دیگر از موانعی که به دلیل کار ترکیبی از راه دور باید برطرف شود، امنیت سایبری است . هر زمان که به یک کافه یا محل کار مشترک می روید، نه تنها اطلاعات شخصی شما به سرقت می رود، بلکه باعث آسیب به کسب و کار شما می شود. به لطف فناوری های نوآورانه ، این مشکلات هر روز برطرف شده و بهبود می یابند تا چنین فجایع رخ ندهد.

پر کردن شکاف و ایجاد ارتباط بین مردم

اگر فردی درونگرا هستید، چنین مدل کسب و کار و سازمان کاری کاملاً مناسب شماست. اما اکثر مردم هنوز با انزوا و فقدان ساختار کنار می آیند، اگرچه وظایف و فعالیت هایی را باید به پایان برسانند. بسیاری از ابزارهای همکاری از شکل اولیه خود فراتر رفته اند زیرا مردم به روش های ابتکاری برای غلبه بر این انزوا نیاز داشتند. تماس‌های ویدیویی از همه نوع و MR، VR و AR فقط برخی از فناوری‌های جالبی بودند که فاصله‌ای را که واقعیت از بین می‌رفت پر کرد.

با یک دوست، بحران راحت تر غلبه می کند!

بحران مطمئناً چیز ترسناکی است. شما نمی دانید چگونه با آن کنار بیایید، و حتی بهترین ایده ها ممکن است کارساز نباشند. اما زیبایی نوآوری ها در همین است. از طریق آزمون و خطا، ما راه درازی را پیموده ایم و به آن ادامه خواهیم داد. هر راه حلی در نوآوری نهفته است، بنابراین برای شروع فرآیند نوآوری خود از همین لحظه تردید نکنید و آن را با Innovation Cloud شروع کنید . سالها تجربه و تخصص همراه با شرکای ما باعث شده است که نوآوری های ما در اوج باشد. با ما تماس بگیرید و ببینید که چگونه می توانیم بهترین چیز بعدی را با هم ایجاد کنیم زیرا همه ما در مورد نوآوری هستیم!

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *