بینش انتقادی از گزارش McKinsey “بستن شکاف توانایی” 2020


COVID-19 در مورد نحوه زندگی و کار ما بسیار تغییر کرده است. در این عصر پس از همه گیری، شرکت ها مجبور شده اند توجه خود را به محیط های کاری و یادگیری مجازی معطوف کنند. هنگامی که صحبت از آموزش و توسعه کارکنان می شود، بدیهی است که یک محیط مجازی موفق نیز برای کمک به کارکنان برای رسیدن به پتانسیل کامل خود و ادامه رشد و بهبود مهارت های خود مورد نیاز است. در جدیدترین کتاب مک‌کینزی « بستن شکاف قابلیت‌ها در زمان کووید-19 »، آن‌ها این موضوع را با جزئیات بیشتری بررسی کردند و چند بینش کلیدی را برای کمک به کسب‌وکارها در پیشبرد ارائه کردند.

بینش شماره 1: منتظر نمانید – اکنون تجربیات یادگیری دیجیتالی ایجاد کنید

شرکت‌ها نمی‌توانند برای ارتقای آموزش و توسعه کارکنان تا «کسب و کار طبق معمول» صبر کنند. این تجربیات باید اکنون در فضای دیجیتال اتفاق بیفتد. یک کسب و کار که یک برنامه آموزشی دیجیتال موفق را اجرا کرد، بر پنج عنصر حیاتی متکی بود، از جمله:

  1. سرمایه گذاری روی اصول – تمرکز بر رفتارهای خاصی که کارکنان برای کار موثر هر روز به آن نیاز دارند
  2. ترویج یادگیری دیجیتال به عنوان روش اصلی ایجاد قابلیت – دیجیتال به عنوان اولین گام برای هر کارمندی که به دنبال افزایش قابلیت های خود است.
  3. تعیین اولویت ها از بالا به پایین – هیچ کس از تکمیل یادگیری دیجیتال مستثنی نیست
  4. اعمال تغییرات رفتاری – یادگیری زمانی کامل می شود که بتوان تغییرات واقعی در رفتار را مشاهده کرد

بینش شماره 2: فاصله فیزیکی و ذهنی را در کارگاه های مجازی پل بزنید

کاهش ملاقات‌های حضوری، صمیمیت و ارتباط بسیاری را کاهش داده و از آن لذت می‌برند. در حالی که همکاری در یک محیط کار از راه دور در بسیاری از جنبه ها دشوارتر است، یادگیری مجازی همچنان می تواند این ارتباطات را از طریق ویدئو کنفرانس و ابزارهای همکاری دیجیتال حفظ کند . و یادگیرندگان موافق هستند – این کارگاه های مجازی (در صورت انجام صحیح) می توانند به اندازه یک رویداد حضوری جذاب و موثر باشند.

بینش شماره 3: روی تقویت رفتارهای کلیدی تمرکز کنید

تقویت و حفظ تغییرات سازمانی هرگز آسان نبوده است، به خصوص در دوران COVID-19. مدیریت باید انتظارات روشنی را برای تغییرات تعیین کند و کارکنان برای برآورده ساختن این انتظارات به راهنمایی مستمر نیاز دارند. بنابراین ارتباط نتایج مثبت سازمانی با اقدامات کارکنان برای تشویق و حفظ پیشرفت بسیار مهم است.

نتیجه

یادگیری مجازی روشی موثر برای حمایت از کارمندان در دوران کووید-19 است. تحقیقات نشان می دهد که کسب و کارها باید از هم اکنون برای سرمایه گذاری در آموزش و موفقیت کارکنان خود اقدام کنند.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *